קידום אתרים | ממה להימנע בקידום אתרים

קידום אתרים

קידום אתרים – סודות משולחן המקדם

קידום אתרים הוא מקצוע חדש שנולד בעידן האינטרנט. מנועי החיפוש הם דרך שיווק רבת עוצמה כדי לשווק מוצרים או שירותים. נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי רוב הגולשים לא צופים בכל דפי התוצאות שמציגים מנועי החיפוש, הדף הנצפה ביותר הוא העמוד הראשון ואחריו, בהפרש צפיות ניכר, העמוד השני והשלישי. מטרת קידום אתרים היא להביא את האתר שלך היישר אל העמודים הראשונים במנועי החיפוש, בלי לבצע שגיאות העלולות לעלות ב"דמים" מרובים.

ממה להימנע בקידום אתרים

קידום אתרים – איך להימנע משגיאות נפוצות

חוסר סבלנות הוא אחת הטעויות הנפוצות של בעלי אתרים. קידום אתרים הוא תהליך מורכב וארוך הדורש סבלנות. אסור להתייאש ולהפסיק את תהליך הקידום. אם אתם עובדים נכון ומצוידים בסבלנות, האתר יגיע אל המקומות הראשונים, יביא תנועה גדולה ואיכותית ויגדיל את ההכנסות של העסק.

בחירה לא נכונה של מילות מפתח. קידום אתרים מושתת על מילות מפתח. בחירה לא נכונה עלולה לעכב את קידום האתר. אם תבחרו מילות מפתח תחרותיות, תיאלצו לעבוד קשה ולהמתין זמן רב עד שתיהנו מהתוצאות. בחירה נכונה של מילות מפתח היא שילוב של מילות מפתח פולאריות עם מילים בעלות תחרות נמוכה יותר, אך ממוקדות ומתאימות לאתר שלכם.

התעלמות מהתוכן היא אחת השגיאות הרווחות בתחום של קידום אתרים. בעלי אתרים רבים מנסים לחסוך ומוותרים על כתיבת תוכן איכותי. רק כתיבת תוכן איכות תמיר את המילים למכירות, תביא גולשים לאתר ותניע אותם לפעולה.

בניית אתרי פלאש ואנימציות הן טעות מבחינת קידום אתרים. נכון, אתרי פלאש הם אתרים מעוצבים ומושקעים, אך מנוע החיפוש גוגל אינו יודע לקרוא אותם.

קישורים הם אחד הגורמים העיקריים של קידום אתרים, אך "קישורי זבל" רק יורידו את האתר בדירוג בגוגל. "קישורי זבל" הם קישורים לא איכותיים מאתרי ספאם או מאתרים שאינם עוסקים בתחום שלכם. כדי לקדם את האתר יש צורך ליצור קישורים איכותיים מאתרים העוסקים בתחום הרלוונטי לתחום שלכם. אם, למשל, אתם עוסקים בזרי כלה, צרו קישורים עם אתרים העוסקים בשמלות כלה, בארגון אירועים וכו'.

ליצירת קשר:

היכנסו – יצירת קשר

אין תגובות עדיין.

השאירו תגובה

את/ה חייב/ת להתחבר בשביל להגיב.